INFORMACIÓN PROCESO ADMISIÓN
¿A QUEN VAI DIRIXIDO?
- Alumnado que solicite un posto escolar por primeira vez.
- Alumnado matriculado nun centro que desexe cambiar a outro centro.
- O alumnado que pretenda continuar estudios nun centro de adscripción cando o número de prazas dispoñibles sexa inferior á demanda.
PRAZOS
Solicitudes de admisión
Presentación de solicitudes: | Do 1 ó 20 de marzo do 2023. |
Presentación de documentación xustificativa dos criterios de baremo si o número de solicitudes é superior ó de prazas ofertadas |
Do____ ó ____. |
Publicación do listado provisional de admitidos e non admitidos | Antes do ____. |
Reclamación do listado provisional na Secretaría do centro | 3 días hábiles contados dende o día seguinte á súa publicación. |
Publicación dos listados definitivos | Antes do _____do 2023. |
Matrícula
Educación Infantil e Educación Primaria |
Do ó |
Educación Secundaria Obrigatoria (ESO) | Do ó |
Prazo extraordinario para Educación Secundaria Obligatoria | Do ó . |
As solicitudes presentadas entre o _____ do 2023 e o _____ do 2023, ambos incluídos, serán consideradas solicitudes FÓRA DE PLAZO.
DOCUMENTACIÓN
-SOLICITUDE ED550B (ANEXO II E ANEXO II BIS).
-Documento acreditativo da idade do/a alumno/a: fotocopia do DNI, Libro de familia...
-Certificado de escolaridad para alumnos/as de EP ou ESO. (solicitar no centro de orixe)
-Convenio regulador ou resolución xudicial de separación ou divorcio, de ser o caso.
-Copia do DNI do solicitante e dos membros da unidade familiar se non acepta a comprobación automática pola administración.
SOLICITUDES DE ADMISIÓN
A normativa establece que as solicitudes axustaránse ó modelo oficial que se publica como ANEXO II da orde do 25 de xaneiro do 2017 (DOG do 01/02/2017).
A solicitud poderá presentarse:
a) de forma presencial no centro:
- Na secretaría poñerase a disposición das familias o formulario. Unha vez cuberta a solicitude, poderá entregala acompañada da documentación no centro.
- Pode imprimir o documento ED550B e entregarlo na secretaría acompañado da documentación.
b) directamente na sede electrónica da Xunta. A solicitude na sede ten asignado o código ED550B
c)a través da aplicación “ADMISIONALUMNADO”.
NOTA INFORMATIVA
Según a lexislación vixente as familias deben ter en conta que:
- Cada alumno/a só poderá presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. A infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que lle poidan corresponder.
- O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, si presenta solicitude de admisión noutro centro distinto deberá comunicalo ó mesmo tempo ó centro de orixe.
- O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión.
PRAZAS DISPOÑIBLES
4º EI |
|
5º EI |
|
6º EI |
|
|
|
1º EP |
|
2º EP |
|
3º EP |
|
4º EP |
|
5º EP |
|
6º EP |
|
|
|
1º ESO |
|
2º ESO |
|
3º ESO |
|
4º ESO |
CRITERIOS DE PUNTUACIÓN
Se o número de solicitudes é superior ó de postos dispoñibles, aplicaránse os seguintes criterios para establecer unha orde de prioridade:
CRITERIO |
PUNTUACIÓN |
Irmás ou irmáns no centro |
Primeiro irmán:8 puntos. Segundo e seguintes :2 puntos cada un. Máximo 14 puntos. |
Proxenitor/a, titor/a, acolledor/a traballador/a do propio centro
|
3 puntos, non acumulables por ambos proxenitores. |
Proximidad do domicilio familiar |
Na la área de influencia : 8 puntos. Nas áreas limítrofes: 4 puntos. |
Lugar de traballo do/a proxenitor/a, titor/a, acolledor/a |
Na área de influencia : 6 puntos. Nas áreas limítrofes: 3 puntos. |
Renda anual per cápita da unidade familiar |
Inferiores a 0,5 veces ó IPREM*: 3 puntos. Igual ou superior a 0,5 e inferior a 0,75 veces ó IPREM: 2 puntos. Igual ou superior a 0,75 veces e inferior ó IPREM:1 punto. Igual ou superior ó IPREM:0 puntos. |
Discapacidade igual ou superior ó 33% ou percepción de pensión |
Do/a alumno/a : 4 puntos. Dun pai, nai, titor/a,acolledor/a ou novo conxuge ou persoa cunha relación análoga: 3 puntos. Irmá: 1 punto cada un deles. |
Familia numerosa de categoría especial
|
Categoría especial: 3 puntos. Categoría xeral: 2 puntos. |
Condición de familia monoparental |
2 puntos. |
Vítima violencia de xénero |
2 puntos. |
Vítima de terrorismo |
2 puntos. |
Irmás ou irmáns nacidos dun parto múltiple. |
8 puntos se son dous. 10 puntos se son mais de dous. |
Criterio establecido polo centro: Fillo/a de ex alumno/a |
1 punto. |
Área de influencia: Concello de Ribadeo.
* O IPREM para o ano ______ está fixado en _______ €
CRITERIOS DE DESEMPATE
- Maior puntuación por irmás ou irmáns no centro.
- Maior puntuación por proximidade do domicilio familiar ó centro ou lugar de traballo da nai, pai ou titor/a.
- Maior puntuación por renda per cápita da unidade familiar.
- Nai, pai, titor/a ou acolledor/a traballando no centro.
- Condición de familia numerosa.
- Irmás ou irmáns nacidos en parto múltiple.
- Condición de familia monoparental.
- Maior puntuación por concurrencia de discapacidade.
- Condición de vítima de violencia de xénero.
- Condición de vítima de terrorismo.
- Criterio establecido polo centro educativo.
A Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos informa mediante a publicación da Resolución do ___ de ____ do 2023, do resultado do sorteo sobre as letras de prioridade para o desempate no proceso de admisión de alumnado. Para o primeiro apelido son as letras "___" e "___", e as que haberá que utilizar como elemento de desempate no segundo apelido son las letras "___" e "___".
NORMATIVA RELACIONADA
- Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (código de procedemento ED550A e ED550B).